Трамвай у світі

Останнє оновлення: 13. 10. 2007 - розділ "Моніторинг"

Зміст

Трамвай на вул. Дмитрівській під загрозою знищення!!!

Головна

Дії спрямовані на захист лінії

Публікації

Моніторинг

Посилання

Контакти

Результати


Нещодавно було оголошено про початок реконструкції лінії швидкісного трамваю (далі-ШТ), на яку так чекали користувачі лінії. Але процес перебудови ШТ передбачає тимчасове закриття трамваїв №15 і №18 у зв'язку із ремонтом розворотного кільця на вул. Старовокзальній. Тому київським міським головою було видано відповідне розпорядження, яке вказує дату відновлення руху трамваїв вул. Старовокзальною - 1 жовтня. Здавалось-би що немає чого турбуватися, але історія показує що "тимчасово" закритий маршрут може бути не відновлений. Яскравий приклад цьому - тролейбус №20, закритий у зв'язку із перебудовою Майдану Незалежності і замінений автобусом "20Тр". Пройшло 5 років, Майдан вже давно реконструйований, а Хрещатиком продовжує ходити автобус котрому навіть дали постійну назву - №24. Саме такого розвитку подій ми нині остерігаємося: що під приводом шумності трамвай може бути знятий.

На лінію вулицею Дмитрівською давно точили зуб, особливо іще за Омельченка. Так, у Генплані (фрагмент) прийнятому за його влади лінія вказана як така, що буде знятою. Також не дає заспокоїтися відповідь київської влади (2006р) голові Комітету. Так, в тексті написано "...Проте ліквідація трамвайних ліній по вул. Дмитрівській та на Оболоні обумовлена заміною їх на тролейбусне сполучення...". Тому ми вирішили пильнувати, адже за 3 місяці реконструкції Старовокзальної, трамвайні колії на Дмирівській зняти можна не раз.

Але що дасть зняття? Якими будуть наслідки?

Корисне на перший погляд розширення вулиці до 4-х смуг закінчиться лише тим що 2-2,5 з них будуть заставлені автомобілями, а вулиця перетвориться на один суцільний корок, в якому будуть стояти авто й отруювати газами повітря мешканцям Дмитрівської. Після зняття колій, трамвай може взагалі не бути замінений іншим видом транспорту (наприклад, тролейбусом). Це засвідчує прецедент із "заміною" трамваїв на мосту Патона. Якщо раніше з Контрактової площі ходило 4 маршрути трамвая, то зараз лише один автобус. Решта маршрутів окуповані маршрутними таксі, які користуючись своїм монопольним становищем, порушують правила дорожнього руху й техніки безпеки і таким чином наражають на небезпеку учасників руху та пасажирів.

Що пропонує Комітет?

Існує альтернативний варіант позбавлення шуму - прокладення безшумних колій. Коли владі про це нагадують, вона каже, мовляв, дорого - грошей нема. Але тут наші керівники лукавлять, на що вказує наступний розрахунок

1 км. безшумних колій коштує 3,5 млн. грн.
Довжина колій на Дмитрівській в обидва боки - 3500м.
Вартість безшумної колії складе 3,5 x 3,5 = 12,25 млн. грн.

На перший погляд, сума чималенька, але якщо згадати вартість 1 тролейбуса ЕлектроЛАЗ Е301, котрі зараз купує Київ, вийде що заміна трамвайного полотна на Дмитрівській обійдеться всього в 10 тролейбусів. Для нашого міста це невелика кількість: Київпастранс лише за минулий рік замовив 100 таких тролейбусів, цього року також планується велика партія.

Отже, справа лише в нашій небайдужості: ми мусимо показати, що вболіваємо за трамвай.
Як? Будемо писати, дзвонити та іншими відомими людству методами діставати наше керівництво.

1) Запитання київському міському голові
2) Приймальна Мера м. Києва: 254-14-50, 226-22-30
3) Кір’ян Валерій Андрійович 235-10-02, 254-18-36 - координує і контролює організацію роботи із затвердження маршрутів і графіків руху міського пасажирського транспорту.
4) Головне управління транспорту, зв’язку та інформатизації 278-22-41, 464-04-98 - організація міських пасажирських перевезень.
5) Ламбуцький Микола Михайлович 230-57-57 КП „Київпастранс”.
6) Салій Іван Миколайович 270-56-06 - радник Київського міського голови, в.о. заступника голови Київської міської державної адміністрації, основнi функцiї та напрямки роботи - Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації


<--- Назад на Захист київських трамваїв


© Комітет "Кияни - за громадський транспорт", 2007
Сайт управляется системой uCoz