Трамвай у світі

Останнє оновлення: 14. 12. 2007 - стартова

Зміст

Трамвай №5 планують зняти!!!

Головна

Дії спрямовані на захист лінії

Публікації

Посилання

Контакти


Лінія на Набережній, яка дивом вижила після зняття трамваїв через міст Патона стала місцем проживання трамваю номер п"ять. Давно вже нема того активного трамвайного трафіку, натомість сьогодні там їздить 2-3 вагончика. Ця лінія стала відпочинковою, адже на цьому трамваї мало куди можна доїхати. Але основна цінність лінії не в її сучасному вигляді, а в майбутньому - вона має стати частиною відновленого руху через міст Патона.

Якщо усі попередні роки ворогом трамваїв була уся київська влада, то зараз це київські архітектори які висувають пропозиції по реконструкції Поштової площі із демонтажем колій (взято з Засідання Містобудівної ради від 13 грудня 2007). А це в свою чергу поставить хрест на Київпастрансівському проекті створення додаткового потужного засобу зв"язку між берегами Дніпра.

Навіщо узагалі відновлювати трамвай через міст Патона?

На превеликий жаль, транспортна ситуація в місті швидко погіршується і це видно неозброєним оком: затори на основних київських дорогах стрімко зростають. Якщо три роки назад з Троєщини до метро Петрівка треба було їхати 25-30 хвилин, то сьогодні - 50-60, і це не межа. Зрозуміло, люди починають шукати альтернативних способів для того щоб дістатися до місця навчання й роботи. Який цей шлях? Відповідь з"являється швидко: треба долати найбільшу перешкоду - Дніпро - на транспорті який не стоїть у заторі - метро. Таким чином зростає навантаження на цей вид транспорту. Саме тому до контенгенту Святошинсько-Броварської лінії (червної) долучилися мешканці масивів Троєщина й Воскресенка які раніше переважно їздили до Куренівсько-Червоноармійської лінії. Результат - сьогодні Святошинсько-Броварська лінія працює в критичному режимі найменших допустимих графіків і все одно не може впоратися із пасажиропотоком.

Який вихід? Найперше в голову приходить варіант, чом би не забрати Троєщину зі Святошинсько-Броварсьої лінії на іншу, нову. Та будівництво нової лінії вже ведеться, хоча такими темпами, що дай Боже встигнути в обіцяні строки - 2012 рік. А навіть якщо встигнуть, то що робити цих 4-5 років? Адже вже зараз видно, що транспортний колапс прийде швидше. Другий варіант приходить на думку, коли згадати, як воно було колись. І справді, до 2004 року Березняки, Русанівка й Ленінградська площа мали власний громадський транспорт масового пересування - трамвай. Тому, найбільш реалістичним і швидким з точки зору виконання виглядає варіант повернення трамваю на міст Патона. Звичайно, не в такому вигляді як він був у 2004му. Тепер трамвай має йти повністю виділеним (фізично, з парканом) полотном без перетинів із автошляхами: це зробить його заторо-незалежним. А вкупі із високою швидкістю за рахунок нових колій та доглянутих вагонів ця лінія швидкісного трамваю стане альтернативою Святошинсько-Броварській лінії метро. Таким чином, буде знято те перевантаження яке вона зараз переживає, а місто отримає ще один надійний вид транспорту.

Отже, трамвай на Набережній потребує збереження. Цього разу своє обурення ми маємо висловлювати архітекторам Києва і вищим ешелонам київської влади які мають вплив на Містобудівну раду.

1) Запитання київському міському голові
2) Приймальна Мера м. Києва: 254-14-50, 226-22-30
3) Кір’ян Валерій Андрійович 235-10-02, 254-18-36 - координує і контролює організацію роботи із затвердження маршрутів і графіків руху міського пасажирського транспорту.
4) Головне управління транспорту, зв’язку та інформатизації 278-22-41, 464-04-98 - організація міських пасажирських перевезень.
5) Ламбуцький Микола Михайлович 230-57-57 КП „Київпастранс”.
6) Салій Іван Миколайович 270-56-06 - радник Київського міського голови, в.о. заступника голови Київської міської державної адміністрації, основнi функцiї та напрямки роботи - Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації


<--- Назад на Захист київських трамваїв


© Комітет "Кияни - за громадський транспорт", 2007
Сайт управляется системой uCoz